Fiets- en kilometervergoeding - Geïndexeerde bedragen

Categorie Vergoedingen in verenigingen

Een vereniging mag de vrijwilligers op wie ze beroep doet de kosten terugbetalen die ze voor de organisatie hebben gemaakt door het feit dat ze hun eigen voertuig voor vrijwilligerswerk hebben gebruikt.
Het maximale bedrag van de kilometervergoeding dat aan de vrijwilligers mag worden terugbetaald, wordt voortaan elk kwartaal aangepast.

• Voor de periode van 1 oktober 2022 tot 31 december 2022 bedroeg de kilometervergoeding maximaal 0,4201 euro per kilometer.
  • Voor de periode van 1 januari 2023 tot 31 maart 2023 bedraagt de kilometervergoeding maximaal 0,4259 euro per kilometer.

Ook de maximumvergoeding per km met de fiets werd verhoogd. Deze fietsvergoeding bedraagt voortaan 0.27euro/km.

Op zoek naar nog meer bedragen voor verenigingen? We vatten het samen op 1 pagina.