Voor wie?

Vereniginginfo.be richt zich tot VZW's & feitelijke verenigingen. Elke vereniging kan lid worden: individueel of via hun gemeente of koepelvereniging.

Steden en gemeenten

Steden & gemeenten kunnen via vereniginginfo.be codes bekomen die ze kunnen uitdelen aan hun verenigingen (VZW's of feitelijke verenigingen). De verenigingen kunnen vervolgens onmiddellijk genieten van alle mogelijkheden op vereniginginfo.be.

Verschillende gemeenten leveren zo een zeer interessante extra dienst aan hun verenigingen.

Interesse als stad of gemeente? Neem dan snel contact op!

Boek hieronder een afspraak, dan lichten wij graag toe hoe wij dit aanpakken in Leuven, Gent, Peer, Hamont-Achel, As, Blankenberge, Diepenbeek, Peer,...

Een aantal steden & gemeenten zijn met hun verenigingen al actief op vereniginginfo.be!

Verenigingen

Verenigingen kunnen individueel lid worden: zowel feitelijke verenigingen als VZW's.

Hoe? Heel eenvoudig, registreer je vandaag nog voor een volledige versie.

Koepelorganisaties

Koepelverenigingen kunnen via vereniginginfo.be codes bekomen die ze kunnen uitdelen aan hun verenigingen (VZW's of feitelijke verenigingen). De verenigingen kunnen vervolgens onmiddellijk genieten van alle mogelijkheden op vereniginginfo.be.

Vereniginginfo voor koepelverenigingen! from Steven Matheï on Vimeo.

Interesse als koepelvereniging? Neem dan snel contact op!