Start vandaag nog met het gebruik van vereniginginfo.be!

Voor slechts 8,25 euro per maand heb je toegang tot onze praktische database, handige schema's, modeldocumenten,...  en kan je je vragen aan onze experten stellen voor een eerste advies! En niet te vergeten... via de uitgebreide versie van onze "Doe de test" volg je op of je VZW of feitelijke vereniging 100% in orde is.

Registreer vandaag nog!

Prijs (inclusief btw)/maand (jaarlijks afgerekend en jaarlijks opzegbaar) 8,25 euro/maand

Voor koepelorganisaties Prijs op aanvraag

Als koepel ontvang je activatiecodes voor alle aangesloten verenigingen. De verenigingen kunnen hiermee onmiddellijk aan de slag om 100% juridisch, fiscaal en boekhoudkundig topfit te worden & blijven. Zo worden ze écht geholpen. Waarom nog twijfelen?

Voor steden en gemeenten Prijs op aanvraag

Als stad of gemeente ontvang je activatiecodes voor al de verenigingen op het grondgebied. De verenigingen kunnen hiermee onmiddellijk aan de slag om 100% juridisch, fiscaal en boekhoudkundig topfit te worden & blijven. Zo worden ze écht geholpen. Waarom nog twijfelen?