Vereniginginfo.be helpt je & zorgt dat je vereniging 100% topfit is op juridisch, fiscaal en boekhoudkundig vlak.

Checken of je vereniging in orde is met de verplichtingen? 5 minuten werk met onze speciaal ontwikkelde test. De summiere versie kan je alvast gratis testen. Als je lid wordt, krijg je toegang tot een uitgebreide test, mét alle gedetailleerde stappenplannen om alles in orde te maken! Nog vragen? Dan helpen onze experten met eerstelijnsadvies.

Dan kan je vooral tijd steken in de dingen waar het écht om draait in jouw vereniging.

Handig naar info zoeken!

Vereniginginfo.be beschikt over een handige zoekfunctie om alle informatie te zoeken die je als vereniging nodig hebt om wettelijk, fiscaal en boekhoudkundig 100% in orde te zijn!

​Je hebt onbeperkt toegang tot verschillende modules:

• Nuttige info: uitgebreid, “to the point” en praktijkgericht
  • (juridische, fiscale en boekhoudkundige topics voor VZW’s en feitelijke verenigingen door verenigingsexperts)
  • FAQ's: praktische antwoorden op veel gestelde vragen
  • Uitgebreide scan: onmiddellijk rapport om te zien in hoeverre jouw VZW of feitelijke vereniging in orde is, mét bijhorende stappenplannen​
  • Instructievideo's over tal van onderwerpen
  • Actuele blogberichten met alles wat je moet weten voor je VZW én feitelijke vereniging