Nieuwsflash Geen UBO-boete voor VZW's die snel UBO-registratie in orde brengen !

VZW’s die de agelopen weken een boete van 500 euro ontvingen omdat ze de uiteindelijke begunstigden niet registreerden in het UBO-register, krijgen de tijd tot 31 december 2021 om dit alsnog in orde te brengen.

Wie de registratie in het UBO-register voor 1 januari in orde brengt, zal de ontvangen boete niet moeten betalen

Dat werd op donderdag 9 december bevestigd door de minister van Financiën.

Wil je meer weten over de boetes die de afgelopen weken verstuurd werden door de FOD Financiën? Bekijk dan ons eerder blogbericht.

Wil je weten wat het UBO-register is en wat je allemaal moet doen om de registratie in het UBO-register in orde te brengen? Raadpleeg dan ons interactief stappenplan.